گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۷:۴۵ :: ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

پیرو اطلاعیه قبلی، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو خواست تا در هنگام بروز نقص فنی همکاری بیشتری با پرسنل این شرکت داشته باشند.

به گزارش همسو نیوز، در این اطلاعیه آمده است: “صبح امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ۹۷، بلافاصله پس از بروز نقص فنی یکی از قطارهای اعزامی از سمت گلشهر به تهران (صادقیه) در ایستگاه ارم سبز، معاونین و مدیران مربوطه در محل حاضر و در جهت رفع هرچه سریعتر این مشکل اقدام کردند اما عدم همکاری برخی از مسافران، ورود به حریم ریلی و ممانعت از بسته شدن در قطارها باعث شد تا زمان رفع این اختلال طولانی شود.

بر این اساس، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از مسافران مترو درخواست می کند تا در مواقع توقف قطار در طول مسیر با حفظ آرامش و خونسردی، پرسنل این شرکت را در رفع سریعتر مشکل یاری کنند.

مسافران  باید به پیام‌هایی که از سوی راهبر قطار و مسئولان ایستگاه ها اعلام می‌شود، توجه کنند؛ ممانعت از بسته شدن در قطار، استفاده بی مورد از دستگیره اضطراری، پیاده شدن از قطار و ورود به حریم ریلی ضمن احتمال ایجاد آسیب جسمی شدید برای مسافران، باعث افزایش زمان توقف قطار می‌شود.

بنا بر اعلام  مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، شهروندان این اطمینان را داشته باشند که تمامی پرسنل مترو در هنگام توقف قطار به علت نقص فنی؛ اقدامات لازم را برای رفع هرچه سریعتر مشکل انجام می‌دهند و بهترین کار در این مواقع صبر و توجه به پیام‌های اعلام شده است.”

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا